Carpeta

Renovacions

On realitzar la sol·licitud

El/la titular de la sol·licitud ho pot fer:

Presencialment

  • De 9 a 14h a les oficines del Consell Comarcal de la Cerdanya (Plaça del Rec, 5 de Puigcerdà).

Telemàticament des de la Seu Electrònica

  • Per fer aquest tràmit és necessari disposar de certificat digital: IdCat Mòbil, IdCAT, DNIe, CL@ve o altres.
  • S’ha d’omplir la instància genèrica ubicada a la Seu Electrònica de la web del Consell Comarcal de la Cerdanya, i adjuntar la sol·licitud (signada electrònicament)  i la documentació necessària segons la situació laboral.  Instància Genèrica.

 Documentació necessària

En les renovacions s’haurà d’aportar la documentació en referència a la situació laboral:

  • Treballadors en actiu (empresa privada): vida laboral i còpia del contracte de treball o certificat d’empresa ubicada a les comarques de l’Alt Urgell, Berguedà o Cerdanya, especificant el domicili del lloc de treball
  • Autònoms: vida laboral i certificat d’Hisenda amb el domicili fiscal: Certificat del Cens fiscal
  • Professionals lliberals acollits a Mútues col·legials: vida laboral,  certificat d’Hisenda on s’acrediti el domicili fiscal i últim rebut de la Mútua.
  • Treballadors en actiu (administracions públiques): vida laboral  i certificat d’empresa especificant la població de treball, ubicat en un dels municipis de les comarques de l’Alt Urgell, Berguedà o Cerdanya, i que està treballant en l’administració a dia d’avui.
  • Treballadors transfronterers: vida laboral i document equivalent a l’informe de la situació actual de la vida laboral emès per l’organisme al país on treballen. Els treballadors/es a Andorra a punts de la Cass Andorra. Els treballadors/es a França: Original o còpia del contracte laboral o certificat de l’empresa conforme que actualment hi treballen.
  • Treballadors en situació d’atur: vida laboral i original i còpia del document d’alta o de renovació de la sol·licitud d’ocupació emès per l’Oficina de Treball de la Generalitat de Catalunya o organisme competent, que correspongui a qualsevol dels municipis de les comarques de l’Alt Urgell, Berguedà o Cerdanya (DARDO) SOC Tel:900800046.
  • Jubilats o perceptors de pensions d’incapacitació permanent: Document emès pel Servei Català de Salut (CAP), resolució de jubilació o certificat de pensionista, certificat d’incapacitat permanent (Seguretat Social). En el supòsit de funcionaris i professionals lliberals no acollits al Règim de la Seguretat Social, caldrà aportar el certificat de les mútues que acreditin la situació de pensionista.
  • Estudiants: vida laboral i resguard de la matrícula o certificat del centre d’estudis.
  • Persones amb fills escolaritzats (Que NO són treballadors/es en actiu, NO perceben atur i NO són jubilats/des): vida laboral, certificat del centre on estudia o matrícula i llibre de família.

Quan s’activen els tràmits?

Per a renovacions no caducades i sense canvis de targeta o Teletac, el descompte segueix sense interrupció.

Per a renovacions caducades,  s’activen en un termini màxim de 5 dies hàbils després de fer-se efectiu el canvi.

Consulta la vigència del teu descompte a la web del Túnel del Cadí, a l’apartat

Descomptes del Túnel del Cadí/Residents

Túnel del Cadí

Aquest lloc web fa servir galetes per que tingueu la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les esmentades galetes. Si desitja més informació, accedeixi a la nostra política de cookies.

ACEPTAR
Aviso de cookies