Inici E Medi ambient E Economia verda i circular
Economia verda i circular

Economia verda i circular

Contacte

Desenvolupament Local en Economia Verda i Circular

L’Agent d’Ocupació i Desenvolupament Local (AODL) en Economia Verda i Circular de la Cerdanya és una persona tècnica, amb titulació universitària oficial d’Enginyeria Tècnica, llicenciada en Ciències ambientals i màster en Responsabilitat Social Corporativa, que treballa a temps complet en el Pla Sectorial d’Acció del Medi Ambient de la Cerdanya i en un projecte de desenvolupament local impulsat pel Consell per tal de dinamitzar, promoure i executar, en concertació amb altres agents del territori, iniciatives i programes en matèria de residus, energia i sostenibilitat, entre els quals destaca:

 

  • Informar, sensibilitzar i promoure accions de millora i bones pràctiques en matèria de gestió mediambiental.
  • Promoure la creació d’àrees o agències d’assessorament integral en matèria d’energia i residus.
  • Coordinació entre diferents agents per a l’impuls, la dinamització i l’execució d’accions per a un nou model que permeti la transició energètica i la reducció de residus i la creació de nous llocs de treball al voltant del redisseny de productes, recuperació de materials i reciclatge.

Què es l'economia verda i circular?

PIAER Energia i Residus

Campanyes i esdeviniments

Pla sectorial de medi ambient

Pla de treball de l'aodl economia verda i circular de cerdanya

Aquest lloc web fa servir galetes per que tingueu la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les esmentades galetes. Si desitja més informació, accedeixi a la nostra política de cookies.

ACEPTAR
Aviso de cookies